fredag 1 juni 2012

Helgens bravader

Jag måste berätta lite om helgen som gick också. I söndags skulle vi ju på babysim men precis innan vi skulle gå lyckades jag få nackspärr (!). Vi struntade därmed i babysimmet och jag lyckades på något sätt få mig, Wilton i vagnen och en resväska ombord på tåget till Simrishamn. Resan gick väldigt bra, mycket tack vare att det fanns två barn, lite äldre än Wille, att spana in i samma vagn.


Väl i Simrishamn hämtade Wiltons farmor upp oss och vi begav oss till Sköllen, detta fantastiska ställe farmor Ingrid och bonusfarfar Svante äger och driver på Österlen :) Inte nog med att Ingrid och Svante är underbara på alla sätt och vis, det här är alltså var man hamnar om man hälsar på dem ---> http://www.skollengardshotell.se. Vi blir alltid riktigt bortskämda :)


Ingrid skickade några bilder som hon tog under vårt besök:



"Du skojar va, Svante?"




"Nä, men allvarligt. Var är tårtan som hör till de där jordgubbarna?"







Smakupplevelser :)






Hemresan var bland det värsta jag varit med om i mitt (relativt korta) mammaliv. Wilton var så trött, men kunde inte somna. Han var så ledsen och skrek i princip hela resan (1,5 timme). Det var så synd om honom och jag kunde inte hjälpa till mer än att försöka trösta... Men hem kom vi i alla fall :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar