torsdag 26 juli 2012

Ingen autograf

Jag och Wilton träffade idag en tjej vi inte känner....som läser bloggen! :) Wilton var tyvärr på sitt allra divigaste humör och vägrade ge henne en autograf ;)

Tyvärr ville han knappt bjuda på ett leende då han var lite trött men han visade i alla fall upp en av sina många färdigheter; stoppa foten i munnen. Man tycker han kunde kommit med något bättre, det där kan ju alla bebisar. Men visst blev du lite imponerad Alma? ;)

Helt omotiverat får ni bilder på Wilton som läser bok med sin pappa.



3 kommentarer:

  1. Vilka roliga handtavlor i bakgrunden! Och visst rä det roligt när man träffar de första bloggläsarna som inte är "närmast sörjande"!!! Jag kommer aldrig att glömma min första sådan.

    SvaraRadera
  2. Alma på SATS27 juli 2012 15:12

    Jag blev helt starstruck!:D

    SvaraRadera
  3. Sv
    Nää precis, ja hinner knappt heller med min egna, o svara på kommentarer hinns alltför sällan med..

    SvaraRadera