lördag 11 augusti 2012

Arkivet

Jag och Ola sitter och kollar genom massa gamla bilder.

1. Vi ser...unga (?) ut. Vilket måste betyda att vi ser äldre ut nu...?
2. Vi hade uppenbarligen ett liv före Wilton. Det hade jag glömt! Med rätta... ;)
3. Min mage var inte särskilt stor när vi var utomlands när ungefär halva graviditeten hade gått, vilket jag trodde när jag stolt svassade omkring. Jag ser ju nu att jag lätt kunde misstas som småfet, haha.
 4. Ola gillar att fota mat.
5. Jag har mat eller godis i munnen på 75% av alla bilder.
6. Min kamera på mobilen är hundra gånger bättre än min gamla.
7. Jag har sjukt dåligt med bilder på mina nära och kära :(




Jag och min "stora" mage 


Blev lite större... 11 augusti, alltså över två månader kvar till Wiltons födelse.


På förlossningen





1 kommentar:

  1. Hahahahahahaha, den där listan var toppen! Visst är det lustigt att man kan ta tusentals kort på sitt/sina barn men ändå glömma att fota sin gamla mormor? Jag har gjort världens ansträngning i sommar: "Must snap people who are not my children" och fått iallafall en och annan annan bild med min kamera.

    SvaraRadera