söndag 2 september 2012

Så många frågor

Varför sover Wilton till klockan sju när det är Olas tur att gå upp, men vaknar halv sex när det är min?

Varför är jag pigg klockan sju den morgon jag hade kunnat få sova mycket längre, men inte den morgon jag måste gå upp?

Hur mycket tvätt kan det bli av ett barn egentligen?

Hur kan det bli så mycket packning för ett dygn?

Hur kan nio månader kännas som en oändlig tid när man är gravid, men elva månader gå så fort när barnet är fött?

Varför hinner jag inte skriva mer nu?

1 kommentar:

  1. 1. För att karlar alltid håller ihop.
    2. För att du är så nöjd över att ha sovmorgon.
    3. Fyller upp den plats man har. Bor man på 30 kvm har barnet 30 kvm tvätt, bor man på 200 kvm blir det 200 kvm tvätt. Gäller oavsett hur många barn man har.
    4. För att barn byter kläder oftare än modebloggare till och med.
    5. För att det är långsamt att vänta men tiden går fort när man har roligt.
    6. För att du har ett liv =)

    SvaraRadera